Thursday, April 30, 2009

Holiday di Langkawi (Part 1)

Pada Mac lepas.Aku ikut mak bapakku ke Langkawi.Mereka ade talk to attend anjuran Astra Zeneca.So,aku pon ikutlah sekali.Kat sane diorang support hotel.Aku sekeluarga tinggal di Hotel Westin.First morning tu,mak bapakku pergilah ke talk tersebut.Apa lagi,aku pegi je la jalan-jalan kat tepi pantai untuk mengambil gambar.Pantai kat sane memang berbeza nak dibandingkan dengan pantai kat Kuantan ni.


Ni gamba kat pantai sebelah Hotel Westin


Lepas itu aku pon jalan-jalan ke bandar.Dah jalan 3km, takde mende menarik pon.So I decided to balik ikut jalan pantai.Tanpa disedari,aku termasuk ke dalam Legend Park yang masih belum dibuka.So,aku pon berusaha untuk mencari jalan keluar.Pintu gerbang die pulak kene tutup dengan macam-macam kayu dan papan.Explore sikit baru jumpe jalan keluar melalui pintu kecik.





Ni pintu gerbang Langkawi Legend Park

No comments:

Post a Comment